PRETURILE SI MODALITATILE DE PLATA Termen de executie si livrare:
Livrare:
Pret transport oriunde in tara: 300 lei
Modalitati de plata
Produse deteriorate sau non-conforme cu comanda, la livrare In caz de livrare a unui produs deteriorat sau non-conform cu comanda, clientul are posibilitatea de a refuza livrarea si de a preciza acest lucru pe documentul de transport al livratorului. Prin urmare, clientul va verifica conformitatea produselor livrate si va informa serviciul hotline al societatii Todome Fero SRL, prin e-mail, telefon sau scrisoare recomandata cu aviz de receptie adresata societatii Todome Fero SRL, Sat Leu, Comuna Leu, T54, P3, Lotul 2 (1/2A), Dolj. Todome Fero SRL se angajeaza sa preia pe banii sai produsele deteriorate sau non-conforme cu comanda si sa re-expedieze in cel mai scurt timp produse conforme.
Pierderile de colete Daca in termen de 10 zile dupa procesarea comenzii de catre Todome Fero SRL livrarea nu a fost facuta, clientul trebuie sa informeze prin telefon, fax sau e-mail serviciul hotline al SC Todome Fero SRL. SC Todome Fero SRL va adresa o reclamatie livratorului pentru a afla motivul intarzierii livrarii. Pot fi mai multe cauze : • livratorul nu gaseste adresa de livrare sau nu o mai are; in aceste conditii Todome Fero SRL va retransmite livratorului coordonatele de livrare si coletul va fi livrat in 48-72 de ore. • coletul nu este de gasit sau a fost livrat la o adresa gresita si prin urmare, livratorul deschide o ancheta care poate sa dureze pana la 10 zile ; in consecinta, daca coletul este gasit el va fi directionat catre destinatar, iar daca coletul este declarat pierdut atunci Todome Fero SRL va face o noua livrare sau va rambursa comanda, in functie de dorinta clientului.