Ai nevoie de ajutor?
+40371.546.681Informații de Livrare
Livrare
VÂNZĂTORUL poate efectua orice livrare pe teritoriile țăriilor România, Austria, Cehia, Elveția, Slovacia, Olanda, Franța, Bulgaria, Ungaria, Italia, Germania și Belgia.
Livrarea va avea loc la adresa comunicată de CLIENT în momentul comenzii pe Site.
Livrarea se va face în termenele indicate pe confirmarea comenzii pe care VÂNZĂTORUL le va fi comunicat CLIENTULUI. Termenele de livrare fi contorizate după plata efectivă a comenzii.
În cazul în care comanda CLIENTULUI constă în mai multe produse de natură diferită și ai căror timpi de producție pot fi diferiți, CLIENTUL va putea să-și vadă comanda livrată în mai multe pachete separate, la date diferite cu respectarea termenului maxim de livrare.
Livrare intarziată: la plasarea comenzii, CLIENTUL are opțiunea de a intârzia livrarea produsului său. Livrarea întârziată constă în faptul că, CLIENTUL alege o dată ulterioară pentru livrarea produsului său decât cea planificată inițial de VÂNZĂTOR (în cazul unui șantier, de exemplu). Atunci când CLIENTUL alege metoda de livrare amânată, atunci acesta trebuie să acorde o perioadă de cincisprezece zile în care produsele îi pot fi livrate.
Pe de altă parte, în cazul în care CLIENTUL dorește să modifice ulterior data de livrare (în urma unei întârzieri de construcție de exemplu), costurile administrative legate de această modificare vor fi facturate pe baza unei oferte suplimentare.
Todome se obligă să pună în aplicare toate mijloacele necesare pentru a respecta datele de livrare indicate. Astfel, în cazul unei întârzieri în livrare de care este informat VÂNZĂTORUL, acesta se obligă să anunțe CLIENTUL în cel mai scurt timp posibil.
Livrarea se va face folosind transportatorii noștri specifici.
Când produsele părăsesc fabrica, transportatorii noștri specializați îl vor contacta pe CLIENT în termen de maxim 5 zile. Rămâne, așadar, la latitudinea CLIENTULUI să acorde prioritate unui număr de telefon mobil la care să poată fi contactat.
Va fi responsabilitatea CLIENTULUI de a se pune la dispoziție pentru a primi produsele la data convenită cu transportatorul. Daca la livrarea la data convenita, CLIENTUL nu a putut primi produsul fără a fi informat in prealabil transportatorul, trebuie reprogramată o nouă dată de livrare. De asemenea, deplasarea si reprogramarea noii date de livrare vor fi facturate pe baza unei oferte suplimentare.
Informații generale
În ceea ce privește produsele, clientul trebuie să ajute la descărcare, luând toate măsurile de siguranță și precauții în ceea ce privește el însuși, șoferii și vehiculele.
De asemenea, este responsabilitatea clientului să asigure acces facil pentru un camion de maxim 33 de tone pentru descărcarea produselor comandate. O zonă liberă pentru descărcarea produsului este imperativă cât mai aproape de locul de depozitare al acestuia.
În cazul în care transportatorul constată că livrarea este imposibilă, va conveni cu dumneavoastră asupra unui nou punct de livrare cât mai aproape de adresa de livrare indicată în formularul de comandă. Prin urmare, este posibil să fiți taxat pentru orice costuri suplimentare.
Semnătura CLIENTULUI sau a reprezentantului acestuia, fie pe suport hârtie sau digital, va constitui dovada livrării coletelor.
În cazul unei erori la adresa de livrare indicată de CLIENT, VÂNZĂTORUL nu poate fi făcut responsabil pentru defectul sau întârzierile de livrare. În cazul returnării produsului pe platforma, eventualele costuri de reexpediere vor fi în sarcina CLIENTULUI.
Valoarea costurilor de livrare este calculată pe baza greutății coletului și a modului de livrare selectat la confirmarea comenzii.
În cazul în care produsul comandat de CLIENT este în cele din urmă indisponibil, VÂNZĂTORUL îl va informa pe acesta din urmă care poate retrage sau rezilia contractul și va fi rambursat în termen de cel mult treizeci de zile.
În cazul în care VÂNZĂTORUL nu poate livra produsul comandat din cauza forței majore, a vremii nefavorabile sau a altor circumstanțe care nu sunt din vina sa, va informa CLIENTUL. Dupa o perioadă de o luna, în cazul în care VÂNZĂTORUL consideră că nu va putea onora comanda, va rambursa suma platită de CLIENT.
Pentru produsele noastre voluminoase (Pergolă, Carport, Autoportantă, Poartă), prețurile noastre de transport se bazează pe accesibilitatea punctului de livrare cu camioanele de până la 33T. De asemenea, în caz contrar, prețurile pot varia și pot fi supuse facturării suplimentare ținând cont în special de serviciile ce urmează a fi efectuate, de natură, greutatea, volumul mărfurilor de transportat, distanța și materialul folosit.
Primire
Fiecare livrare este considerată a fi fost efectuată de îndată ce Produsul este pus la dispoziția Clientului de către transportator, fapt dovedit de sistemul de control utilizat de către transportator.
Orice Produs livrat de Todome trebuie să fie însoțit de bonul de livrare sau bonul de transport. Bonul de livrare sau bonul de transport trebuie semnat de Client sau de orice persoană autorizată în mod corespunzător de către Client. În cazul în care nu există un bon de livrare sau un bon de transport, Clientul refuză Produsul.
Clientul trebuie să efectueze, la livrare, toate examinările pentru a detecta eventuale daune, articole lipsă, defecte sau alte defecte aparente ale Produselor livrate la comanda sa. Acest control trebuie să se refere la cantitățile și starea Produselor livrate. Clientul trebuie să verifice în special starea ambalajului, numărul de pachete și Produsele în cantități, referințele, starea și caracteristicile acestora.